|
|
|
Stora Dans

Grupp: Festivalbesökare
Senast inloggade: 2010-06-27 22:48
Besök: 788
|
|
seriöst, ni måste mordhota den där markägaren och fixa tillbaks campingen till nästa år, annars vette fan om jag orkar åka (okej, klart jag kommer åka )
kom dit i måndags och fick svaret av en funktionär att vi INTE fick stå på den lilla gräsplätten där närmast, men det var väl okej om vi stod en halvtimme när vi kånkade öl o sånt.. inte fan ville vi ha böter eller nåt, så jag och chaufför nr 2 stack iväg till willysparkeringen sen och tog bussen tillbaks.
det här tog sjukt lång tid och var jävligt störande.. men det värsta var fan senare på festivalen när vi upptäckte folk som stod på den parkeringen närmast (gratis!) och senare på söndagen när vi såg att det va en jävla massa biler parkerade på gräset utanför entrén.
riktigt riktigt dåligt, och även den närmsta parkeringen va sjuukt långt från entren (vi bodde dessutom i träsket). det höll på att bli dålig stämning i campet t.o.m, riktigt tråkigt. ingen höjdare var det att klämma sig tillbaks med bilarna på söndagen och packa heller, vi fick gå bort till nån jäkla mack med all packning.
hoppas fan det blir bättring nästa år! tycker det här var riktigt tråkigt faktiskt, och var det någon som va nöjd med nya ängen? jag träffade ingen.
Q(-.-Q)
|
|
|
|
|
Rookie

Senast inloggade: 2008-09-17 20:44
Besök: 5
|
|
kanske klagar lite mycket med all har rätt till sin egen åsikt
Hultsfred äger allt!
|
|
|
|
|
Rookie

Senast inloggade: 2009-07-14 12:18
Besök: 52
|
|
nej
tycker det är helt befogat.
Känns surt som fan att komma dit på måndagen och få till svars att du måste ställa bilen vid willys för att sedan ta bussen tillbaka. När man senare upptäcker sig att de ha öppnat parkeringen vid entren där de sa att man inte fick stå på....
|
|
|
|
|
Pampas

Grupp: Rockparty
Senast inloggade: 2010-06-18 13:54
Besök: 3 648
|
|
Det där med parkeringarna är nåt som måste ses över ordentligt.
Kan vi inte ha all parkering i anslutning till festivalområdet måste vi se till så att det går ordentligt många bussar fram och tillbaka och att allting känns logiskt.
-------------------------------------------------
http://www.rockfoto.nu/blog/hakan-durmer
-------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Stora Dans

Senast inloggade: 2010-03-11 13:00
Besök: 2 044
|
|
Var det Bosse Batong som sa att du inte fick parkera där eller?
Om inte så parkera vart fan du vill ( så länge det inte är emot trafikreglerna så får du inte några böter ).
Acting is about truth, truth is about beauty, ugly people lack believability... now how can i put this kindly... you look like a liar.
|
|
|
|