|
|
|
Rookie

Grupp: Festivalbesökare
Senast inloggade: 2008-06-17 10:07
Besök: 2
|
|
| Ännu en festival till ända... Måste få berätta om söndag morgon kl 06.00, står vid gate 75, mitt sista natt pass är slut kl. 08.00. Har jobbat tre nätter, slut i kropp och huvud , men har haft sååå kul. När man jobbar vid entrèn och vid grindarna är det många glada besökare som vill kramas och till slut så känner man... NÄ inte en till! Men som sagt söndag morgon kl 06.00 ser vi en man som glad ihågen kommer från Emarp och upp mot oss vid grinden, han viftar glatt och säger TACK HULTSFRED! Vilken underbar festival, jag måste få en KRAM! ÅÅÅ Nej tänker jag... en till , han ler och skrattar och jag avvaktar med att säga njaa jasså, han ser att jag inte vet vem han är... han slänger fram handen och säger - HEJ! Mange Schmidt! Han fortsätter - får jag en kram ! Jag är så glad att jag fått vara här och spelat på Atlantis!!! Underbart! Klart killen ska ha en kram, och sååå dum jag känner mig... att jag inte kännde igen honom. (Men som sagt,-jag får väll skylla på att jag är en funtionärs mamma som arbetat nätter för att mina barn skall få uppleva en underbar stund på festivalen. ) "En kan ju inte veta allt." Hur som helst, en kram och en nöjd Mange Schmidt vandrar bort från festen... Jag som kommer från söders Stockholm precis som han vrålar - Mange! Hälsa hem till Stockholm, han vänder sig om och säger - Självklart ska jag det!! Tack för det Mange. Hoppas vi ses nästa år igen, men då känner jag nog igen dig! Tack till alla underbara funtionärer och gruppledare, tack till Steven! -Du gjorde vårt pass vid huvudentrèn (fredag) till en rolig och ej lång natt, trots många timmar! Tack till lednigen och allt folk. Stora kramar från Sus! /mittiprick.
LEV I NUET! / Mittiprick
|
|
|
|
|
Pampas

Senast inloggade: 2010-04-19 19:21
Besök: 8 788
|
|
haha, underbart.
"Sverigedemokrater i de sydligare delarna av vårt land samlades under nationaldagen vid Skånes djurpark för en trevlig dag med likasinnade" - Sverigedemokraterna.se 2007-06-07
|
|
|
|
|
Pampas

Senast inloggade: 2010-09-05 22:02
Besök: 6 358
|
|
| fan va glassigt (: mange ägde faen