|
|
|
Hawaii

Grupp: Festivalbesökare
Senast inloggade: 2010-06-11 12:17
Besök: 8 370
|
|
respektlöst är det inte, däremot så jäääääääääävla uttjatat och störande.
|
|
|
|
|
Atlantis

Senast inloggade: 2010-08-12 00:43
Besök: 2 610
|
|
JA! Låt oss vara svenska och inte göra ett SKIT istället! Fan va gött att vara tillbaka i Sverige - där man stör sig på precis allt.
|
|
|
|
|
Pampas

Senast inloggade: 2010-08-03 15:03
Besök: 10 378
|
|
folk gör det väl på fotbollsmatcher med, visar man inte respekt för sporten då?
|
|
|
|
|
Pampas

Senast inloggade: 2010-08-06 23:28
Besök: 4 479
|
|
haha...ha..
"Varför inte sjunga på bandets låtar istället?"
"Kan vi inte alla visa andra band samma respekt?"
DAMN, you're ugly
|
|
|
|
|
Stora Dans

Senast inloggade: 2010-06-30 18:32
Besök: 509
|
|
|
|
|
|
Pampas

Senast inloggade: 2010-08-26 16:49
Besök: 1 502
|
|
Det du säger att det är respektlöst mot bandet är ju skitsnack, dock håller jag med om att det är jävligt störande när var och varannan 17-åring går runt och är asfulla och vrålar den jävla melodin.
|
|
|
|
Teaterladan

Senast inloggade: 2010-03-24 14:51
Besök: 907
|
|
CheapJon (2009-07-13)
Det är fotbollsäcklen som ska visa respekt för White Stripes. Tror inte ens dom vet vad det är dom sjunger.
Förresten är det ganska respektlöst att skrika "lasse" på Snoddas.
Har konverterat till indiepop-man till och med 11/7 09.
|
|
|
|
|
Atlantis

Senast inloggade: 2010-08-30 16:31
Besök: 5 032
|
|
sonic (2009-07-14)
CheapJon (2009-07-13)
Det är fotbollsäcklen som ska visa respekt för White Stripes. Tror inte ens dom vet vad det är dom sjunger.
Förresten är det ganska respektlöst att skrika "lasse" på Snoddas.
jag tycker det är respektlöst att skrika och jubla åt folk som jobbar!
|
|
|
|
Stora Dans

Senast inloggade: 2010-06-24 09:37
Besök: 759
|
|
| i min bekantskapskrets kallar vi den idioternas nationalsång. vafan skrik KRAFTWERK *klap klap klap* KRAFTWERK *klap klap klap* eller nått lite mer påhittighet än ouuuuuauuooouuuuhuhuhuhuhu
|
|
|
|
|
Stora Dans

Senast inloggade: 2010-08-31 22:26
Besök: 657
|
|
JAlgulin (2009-07-13) Nu kanske detta forumet främst är till för att klaga på Rockparty. Men jag skulle vilja klaga på alla lirare i publiken som inför nästan varje spelning börjar sjunga på introt till Seven nation army av The White Stripes. Detta har inte bara inträffat på Hultan. Samma sak inträffade på bl.a. AC/DC-spelningen på Ullevi tidigare i sommar. Jag ger mig fan på att andra har hört folk göra detta på andra spelningar också. Jag finner det ytterst svårt att tro att ett band blir taggat av att folk sjunger på ett annat bands hit. Har pratat med många som tycker som jag. Självklart är detta ett fritt land och folk får givetvis göra vad fan de vill. Det ska väl inte en gnällig jävla kungälvsbo som jag bestämma. Men tänk lite. Är det inte lite pinsamt? Är det inte uttjötat? Varför inte sjunga på bandets låtar istället? Jag har varit på två spelningar med Lillasyster i år (Sticky Fingers och givetvis Hultan). Den publiken verkar mer vettig. Innan bandet går på står folk här och skrålar text ur "LOK står när de andra faller" och "Pyromandåd i ponnyslakteriet". Kan vi inte alla visa andra band samma respekt?
Håller du med om detta skriv gärna om det. Tycker du att jag skriver en massa skit skriv gärna då med. Är du själv artist är det ju extra roligt att få din synpunkt. Jag kan mycket väl ha fel men jag är mycket intresserad av att veta vad folk tycker om detta.
För övrigt vill jag tacka för en grymt bra festival. Har varit en underbar vecka som inte ens halvkasst väder har kunnat förstöra.
Ha det gôtt!
fan.. pallar inte läsa detta inlägg.. kan någon ge mig en inläst version? ne nu fan blirre en bärs till
|
|
|
|