Hultsfred
Rockparty Forum
Hem       Kompisar    Kalender    Vem är inne?
Tjenare Kompis ( Logga in | Registrera )

««12

Pits på scenerna Expand / Collapse
Skrivet av
Meddelande
Postad 2009-07-18 12:31

Teaterladan

TeaterladanTeaterladanTeaterladanTeaterladanTeaterladanTeaterladan

Grupp: Festivalbesökare
Senast inloggade: 2010-07-27 15:12
ratm förra året va ju typ trycket på the killers*10.

a friend in need is a friend indeed but a friend with weed is better!

Inlägg #329777
Postad 2009-07-18 13:56

Pampas

PampasPampasPampasPampasPampasPampas

Senast inloggade: 2010-09-05 22:02
ställ er längre bak bara, va ungefär längst fram på the killers men min vän palla inte trycket så gick bak typ max 2m o där va de aschill

----------------------------------------------

Mr.Jonathans Festivalturne 2010

S!esta [x]
Peace&Love [X]
Arvika [X]
Emmaboda [X]
Reading [ ]
Inlägg #329781
Postad 2009-07-18 14:15

Atlantis

AtlantisAtlantisAtlantisAtlantisAtlantisAtlantis

Senast inloggade: 2010-08-12 00:43
Mr.Jonathan (2009-07-18)
ställ erlängre bak bara, va ungefär längst fram på the killers men min vän palla inte trycket så gick bak typ max 2m o där va de aschill

Jag ställde mig längre bak, så klart. Gick typ 10 meter bak och det var ändå tryck där, men då kunde man i alla fall koncentrera sig på musiken istället.

I vilket fall ska man inte behöva gå bak, för ingen ska behöva utsättas för ett sånt tryck. Det handlar inte om man är tuff nog för att 'palla' det eller inte.

Bäst av allt vore iofs om idioterna som trycker kunde sluta trycka. Fast idioter will remain idioter, tyvärr.

Inlägg #329787
Postad 2009-07-18 15:32

Pampas

Skinkan (2009-07-18)
Mr.Jonathan (2009-07-18)
ställ erlängre bak bara, va ungefär längst fram på the killers men min vän palla inte trycket så gick bak typ max 2m o där va de aschill

Jag ställde mig längre bak, så klart. Gick typ 10 meter bak och det var ändå tryck där, men då kunde man i alla fall koncentrera sig på musiken istället.

I vilket fall ska man inte behöva gå bak, för ingen ska behöva utsättas för ett sånt tryck. Det handlar inte om man är tuff nog för att 'palla' det eller inte.

Bäst av allt vore iofs om idioterna som trycker kunde sluta trycka. Fast idioter will remain idioter, tyvärr.

haha inte för jag trycker men de e skönt där framme ibland vid rätt band, mysigt sådär folk uppskattar olika saker tror inte de behövs pits då roskilde är vadå 4gg större än hultsfred ungefär?

S!esta [x]
Peace&Love [X]
Arvika [X]
Emmaboda [X]
Reading [ ]
Inlägg #329795
Postad 2009-07-18 18:44

Atlantis

AtlantisAtlantisAtlantisAtlantisAtlantisAtlantis

Senast inloggade: 2010-08-12 00:43
Mr.Jonathan (2009-07-18)
Skinkan (2009-07-18)
Mr.Jonathan (2009-07-18)

haha inte för jag trycker men de e skönt där framme ibland vid rätt band, mysigt sådär folk uppskattar olika saker tror inte de behövs pits då roskilde är vadå 4gg större än hultsfred ungefär?

Skulle tro att det är runt tre gånger så mycket folk på de största spelningarna på Roskilde jämfört med Hultsfred. Men då är ju ytan framför Orange nästan tre gånger så stor också.

Roskilde har två pits på Orange, och jag tycker en hade varit bra på Hawaii i alla fall.

Inlägg #329811
Postad 2009-07-18 19:14

Pampas

Skinkan (2009-07-18)
Mr.Jonathan (2009-07-18)
Skinkan (2009-07-18)
Mr.Jonathan (2009-07-18)

Skulle tro att det är runt tre gånger så mycket folk på de största spelningarna på Roskilde jämfört med Hultsfred. Men då är ju ytan framför Orange nästan tre gånger så stor också.

Roskilde har två pits på Orange, och jag tycker en hade varit bra på Hawaii i alla fall.

om man tycker bandet e wacked da, släpper dom ut en o släpper in en extra om hultsfred klarade ratm så klarar dom vilket andra jävla band som finns

S!esta [x]
Peace&Love [X]
Arvika [X]
Emmaboda [X]
Reading [ ]
Inlägg #329815
« Tidigare tråd | Nästa tråd »

««12

Läs den här tråden Expand / Collapse
Aktiva användare: 0 (0 gäster, 0 kompisar, 0 anonyma kompisar)
Inga kompisar kollar in den här tråden just nu.
Forummoderatorer: Administratör, Håkan Durmér, Niklas, HerrCC, käravemsomhelst, RobbanRP

Okej, vad får jag göra? Expand / Collapse

All times are GMT +1:00, Tid 6:03