|
|
|
Stora Dans

Grupp: Festivalbesökare
Senast inloggade: 2010-08-23 23:44
Besök: 581
|
|
När SMK drog igång Kasta sten så befann jag mig vid sidan om moshpiten till vänster av scenen. Då blev jag indragen av en jävla lirare, så han och hans tre polare börjar knuffa på mig som satan. Detta är inte alls bra tänker jag, så jag försöker ta mig därifrån så gott det går. När jag sedan vänder mig om ser jag att killen riktar en knytnäve mot mitt fejs, jag viker undan lite, så han träffar mig i bakhuvudet istället för i ansiktet. "SLUTA NU FÖRFAN!" säger jag och visar med några handgester att han ska lägga av.
Då går han bort och snackar med sina kompisar medans jag står och känner hur det bultar i mitt huvud av smärta. Dom står och pratar och pekar på mig. Så jag tänker ju givetvis att nu är jag körd, dom skall giva mig på moppo. Så kommer killen bara tillbaka till mig och frågar om det gjorde ont. Klart som fan gjorde det ont, han tog i från tårna. Sen lämnar dom mig ifred.
Skulle någon känna igen sig, hör av dig/er så tar vi en öljävel eller något nästa år, gärna utan våld.
________
När katten är borta dansar mössen på bordet
|
|
|
|
|
Atlantis

Senast inloggade: 2010-01-21 16:34
Besök: 2 389
|
|
jag tycker att alla pojkar/män var våldsbenägna, alla blåmärken på kroppen är orsakade av dem
jag ska bara vila ögonen
|
|
|
|
|
Stora Dans

Senast inloggade: 2010-08-23 23:44
Besök: 581
|
|
________
När katten är borta dansar mössen på bordet
|
|
|
|
|
Pampas
Senast inloggade: 2010-07-18 22:39
Besök: 9 615
|
|
|
|
|
|
Teaterladan

Senast inloggade: 2010-03-24 14:51
Besök: 907
|
|
Jag blev slagen av en tjej.
Har konverterat till indiepop-man till och med 11/7 09.
|
|
|
|
|
Teaterladan

Senast inloggade: 2010-08-01 12:22
Besök: 3 912
|
|
Låter som piten min tjejpolare åkte ner i leran på
Indie på insidan. Smal i profil.
|
|
|
|
|
Hawaii

Senast inloggade: 2010-09-03 07:04
Besök: 17 048
|
|
vi har våldsbenägda pojkar här på forumet också! ja, CC, jag drar upp det Igen!
fick ett knytnävslag rakt på stackars näsan under RATM så man började blöda näsblod. Går tillbaka till FVG där CC sitter. jag klagar över reggaeboysen som gjorde det. han tittar lite snett på mig och svänger till med näven på näsan så att det börjar blöda ur andra näsborren också. CC: "Det ska vara rättvist!"
wtf??
Jaix: Tjeeeenare kalven!!
Kalvskjutarn: asså...sluta. Det är redan flera som har raggat på mig denna festivalen.
Jaix: Hu?
|
|
|
|
|
Stora Dans

Senast inloggade: 2010-08-31 22:26
Besök: 657
|
|