|
|
|
Rookie

Grupp: Festivalbesökare
Senast inloggade: 2009-08-02 11:43
Besök: 26
|
|
Hej, du som på måndagen gick in i vårt fina camp och snodde min ipod touch, hoppas den är till stor nytta, för det var den fan inte i vårt camp, hann kanske spela musik från den i 20min innan den blir snodd.
Hoppas du blir överkörd av en buss och dör.
Tack och hej
|
|
|
|
|
Pampas

Senast inloggade: 2010-08-03 15:03
Besök: 10 378
|
|
ägd
|
|
|
|
|
Atlantis

Senast inloggade: 2010-08-12 00:43
Besök: 2 610
|
|
Det är jäkligt tråkigt att sånt här ska behöva hända...
En snubbe försökte sno en liter jägermeister från vårt camp. Jag satt i granncampet och hann springa efter. Han gav tillbaka den utan att säga ett ord: han bara gick. Fjant.
|
|
|
|
|
Pampas

Senast inloggade: 2010-04-19 19:21
Besök: 8 788
|
|
Skinkan (2009-07-20) Det är jäkligt tråkigt att sånt här ska behöva hända...
En snubbe försökte sno en liter jägermeister från vårt camp. Jag satt i granncampet och hann springa efter. Han gav tillbaka den utan att säga ett ord: han bara gick. Fjant.
känns ju förjävligt men dessvärre är det regel snarare än undantag...
blev helt chockad när jag var på arvika och deras lugna camping i år. kunde lämna ipodhögtalare i tältet och öl ståendes framme i hinkar utan att någonting blev taget...jävligt gött var det.
"Sverigedemokrater i de sydligare delarna av vårt land samlades under nationaldagen vid Skånes djurpark för en trevlig dag med likasinnade" - Sverigedemokraterna.se 2007-06-07
|
|
|
|
|
Pampas

Senast inloggade: 2010-08-26 16:49
Besök: 1 502
|
|
är det bara jag som tycker att tjuvarna på hultsfred är sjukt snälla? dom snor liksom 2 öl eller cider, trots att dom kan ta ett helt lock och en spritflaska som ligger bredvid.. så var det för typ alla i vårat camp. man blev av med 2-3 öl, men det är ju inget mer med det.
siesta däremot, fyfan. folk plankar ju in hela tiden och snor grejer.
|
|
|